Job 15 van 34


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerker


Functie

Ben je op zoek naar een voltijdse functie als allround administratief  bediende waarbij je een gevarieerd pakket van taken voor jouw rekening mag nemen?

Voor een groothandel in groeten en fruit zoeken wij momenteel een gedreven en enthousiast administratief medewerker.

  • Als administratief medewerker zal je opgeleid worden om boekhoudkundige ondersteuning te bieden (vb. opvolgen van betalingen, facturatie,  opmaken van kassabladen,...).
  • Daarnaast neem je ook andere allround administratieve taken voor jouw rekening zoals het plaatsen en opvolgen van bestellingen.
  • Je bent klantgericht en staat ook in voor het verder helpen van klanten in de groothandel zelf (bestellingen afrekenen, etc.)

Jouw profiel

  • Je bent een klantgericht en administratief sterk persoon die bij voorkeur reeds een eerdere ervaring opdeed als administratief medewerker in een groothandel of de retailsector.
  • Je bent ordelijk en hebt zin voor structuur.
  • Je bent stressbestendig en kan je goed aanpassen in elke situatie.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden
  • Klanten, leveranciers, bezoekers ontvangen en oriënteren
    Boodschappen noteren en afspraken vastleggen
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen

Aanbod

  • Voltijdse tewerkstelling (38u per week) van maandag tot en met vrijdag.
  • Het bruto salaris wordt besproken in een verder stadium in het sollicitatieproces.
  • Een gevarieerd en uitdagend takenpakket met de nodige vrijheid.

Ben je geïnteresseerd in deze vacature, stuur snel je cv naar actief.mechelen@actief.be

of bel 015/45 90 60

Wij helpen je graag verder! Tot binnenkort

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht